dimecres, 10 de juny del 2015

Propera setmana: CAMPUS THUYA 2.015!!!

¡Vuelve el Campus de Thuya! 
Fa uns dies em van confirmar que m'havien seleccionat per participar al 3er CAMPUS THUYA.
Us podeu fer una idea de l'alegria que em va donar. Sens dubte, hi haurà un "abans i un després". Estic segura que coneixeré molts professionals del sector, dels que aprendré mil coses, no només dels professors i assessors, sino també de la resta de participants. 
He estat un temps sense publicar perquè he fet servir el temps que li dedico al blog per tal de fer el video de presentació per a obtar a la participació al procés de selecció del Campus.
Imagino que totes coneixeu la marca, però per a les que encara no la feu servir, dir-vos que es de gama professional, i per suposat, això es nota.
Podeu veure la web http://www.thuya.com i us convido a que seguiu el seu blog, facebook i reste de xarxes socials.
Us aniré explicant més quan hagi participat en aquest event. 
Estic segura que "Aquesta vegada aniré un pas més enllà..." 

Fins aviat!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada