dijous, 7 de maig del 2015

Coral i gris

El color coral en contrast amb el gris una combinació que em fascina. Dir que aquest disseny té poc d'elegant ni de discret, però de vegades també em ve de gust experimentar una mica.
Com encara segueixo amb les meves ungles acríliques, he aprofitat per fer una altra francesa més tot i que crec que acabaré saturada d'aquest tipus d'esmaltat i que començaré a esmaltar ungla sencera un altre cop...
Haig de seguir practicant perquè decorar la mà dreta va ser un desastre, així que perquè se semblessin ambdues mans i no haver de treure'm tot el treball de seguida, vaig haver d'incrementar el grossor de les línies grises de la mà esquerra. De totes maneres us deixo les fotos d'aquesta mà esquerra que em sembla que està una mica millor que l'altra.
Ha estat una prova molt "prova", així que en un dia o dos, es a dir, tant bon punt tingui temps de tornar a esmaltar, m'hauré tret aquesta decoració.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada