diumenge, 12 d’abril del 2015

Ungles love story

No és que estigui jo gaire enamorada... i potser aquesta manicura era més tipus "Sant Valentín", però mira, em venien de gust els colors i em van venir de gust aquestes plaques...
La placa de "love letters" ha estat una de les meves preferides des que la vaig comprar, i aquesta silueta m'ha semblat tan super tendra que m'inspirava posar-les juntes. Sé que aquest color de base l'estic utilitzant molt aquests dies, cert, hauria d'anar canviant una miqueta ja... però com tot té un motiu: asseca super ràpid i m'agrada el pinzell. Encara que tingui esmalts que "aparentment" haurien de ser identics perquè són de la mateixa casa i del mateix tipus (kiko d'assecat ràpid), aquest en concret va millor que els altres... Us passa a vosaltres o són manies meves?
No sé tampoc perquè vaig estampar tantes ungles... (vull dir totes... que tampoc tinc 12 dits a les mans...) i amb tantes coses diferents. L'angelet em sembla d'allò més divertit... ;-)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada