dilluns, 23 de març del 2015

Ungles semipermanents Belkos

https://www.facebook.com/belkosnails
Fa un temps vaig contactar amb Belkos ja que volia conèixer els seus productes, i em vaig convèncer amb una mostra d'ells. Vaig provar un dels seus nous esmalts semipermanents... i, encara que em va costar perquè vaig estar 14 dies sense canviar de color i les meves ungles es van fer massa llargues per al meu gust, la idea em va encantar.
Suposo que tod@s sabeu que els semipermanents que utilitzàvem fins ara requerien que es llimés una mica l'ungla, utilitzés primer, ulititzés una base, després dues capes de color, i després una capa de top. Cadascuna de les capes assecades amb la làmpara...
Doncs bé, aquesta nova generació canvia tot això, simplement apliquem una capa de color, sense necessitat d'utilitzar primer ni base ni amb prou feines llimar (això depèn de la ungla), 60 segons de llum led o 2 min d'UV, una altra capa de color... mateix temps de llum i... LA NOSTRA MANICURA IMPECABLE DUES SETMANES!
Si bé és cert que perd la lluentor una mica abans que la semipermanent que jo solia fer servir, també és cert que es guanya un abisme a l'hora d'aplicar-la... i que l'ungla es danya moltíssim menys...
I com es retira?
Belkos també disposa del seu propi "quitaesmalts" però jo vaig utilitzar el que sempre faig servir pels meus semipermanents, i va anar d'allò més bé: en 10 min ni una sola resta d'esmalt, gens de gratar sobre la superfície de la ungla. I això que el vermell sempre m'acostuma a donar problemes.
Us deixo unes fotos de les meves ungles després de dues setmanes... estan horriblement llargues (sé que hi ha a qui els agrada així, però a mi personalment no m'agraden a la meva mà). Hagués pogut aguantar més de 2 setmanes amb la manicura? Sí. Fins a quan? No sé... jo només volia fer la prova de durabilitat, resistència...
Les fotos d'aquesta experiència:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada