dijous, 26 de març del 2015

Ungles grises amb estampat en negre

Torno a utilitzar una base grisa socorreguda :-)
He estampat diferents motius a la mà esquerra i a la mà dreta... no acabava de decidir-me per un dels dos... i no tenia massa ganes d'escollir. De fet són parts diferents d'un mateix dibuix, per això crec que no queden del tot malament, ja que segueixen un estil. Les "antenes" de l'estampació de la mà dreta em recorden a les d'una papallona, i l'estampació de la mà esquerra em fa pensar en el mar... És una mica com quan et tombes en la gespa i en veure passar els núvols i imagines formes.
Us confesso una altra assignatura pendent para quan em faig manicures? Hauria d'estar-me quieteta fins que s'assequin... en aquesta solament em vaig fastiguejar una miqueta el dit índex de la mà esquerra i el cor de la dreta, encara que hi ha vegades que quan m'adono... haig de treure'm tota la manicura recentment feta i això dóna una pena...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada