divendres, 20 de març del 2015

Ungles amb malla

Aquesta manicura és resultona, encara que va començar sent alguna cosa molt senzill i sense cap intenció concreta.
El meu esmaltat anterior estava una mica espatllat, tinc la mania de quan atenc al telèfon i m'estan posant nerviosa (treball... 95% de les vegades), toco l'esmalt de les meves ungles, per la qual cosa aquest acaba saltant de la zona de la cutícula... Sinó fora per això em durarien molt les manicures, però a la que una ungla té aixecat un trosset, aquella nit faig l'impossible per arreglar l'esmaltat.
Així que sense molt temps, em vaig esmaltar en un gris clar llis.
Què avorrit quedava!
Bé, li vaig posar un altre esmalt damunt i va quedar un efecte hologràfic... seguia semblant-me: insulsa!
Així que vaig agafar la primera placa que vaig enxampar i em vaig posar a estampar, en negre, que era el que tenia més a mà...
Resultat? El que veieu.
Què us sembla?
Segueixo sense aconseguir solucionar el meu problema de sequedat en les cutícules... començo a pensar que és culpa dels papers antics que estem movent en l'oficina des de fa temps.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada