dilluns, 30 de març del 2015

Sheer tints estampats

Els sheer tints són una col·lecció d'esmalts que va treure la casa OPI fa temps. No són més que "Tints transparents" encara que el seu nom en anglès queda millor.
Com aconseguim un esmalt gairebé transparent? Doncs fàcil... afegint amb prou feines unes gotes d'esmalt de color a una quantitat major d'esmalt transparent. Així el color resultant no cobreix gaire.
Perquè els "Sheer Tints" destaquin, els farem servir amb una base blanc pur (encara que jo no ho vaig fer així aquesta vegada).
No havia fet ress encara amb els "sheer tints" casolans que tenia preparats des de fa uns dies i em venia de gust provar-los.
Amb els estampats, sempre vaig una mica sobre la marxa... el que m'inspiren les plaques. Així que primer vaig posar la base, després un rosa claret (em resisteixo al blanc), després els sheer tints per acabar matisant-los tots amb el propi "sheer tint" groc... Vaig estampar en blanc d'una forma no massa marcada (amb un blanc que no és per estampar, sinó un esmalt corrent) perquè es poguessin entreveure també els colors. I com no: vaig posar top coat.
 
 
   Què us sembla?    




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada