dimecres, 25 de març del 2015

Aprenent a estampar

Ahir vaig llegir una entrada en el blog de Lorena (Skeleton Nails) i quan vaig arribar a casa ho vaig posar en pràctica. M'he quedat sorpresa amb el resultat, la imatge estampada ha quedat amb unes vores perfectament definides.
A això li sumo que des de fa uns dies he canviat el tampó que utilitzo normalment per estampar (fins ara utilitzava el de Konad) però he aconseguit que la goma del que vaig comprar en Born Pretty no se sortís de l'estampador... així que he començat també a utilitzar aquest, que m'ha demostrat que funciona perfectament encara que jo feia més d'un any que no sabia si tirar-ho o tirar-ho...

Vaig utilitzar els colors gris fosc i blanc. Tampoc em vaig acurar molt i només ha estat la primera prova, però sens dubte, gràcies a Lorena avui he après una mica més. Ella sempre està innovant, suposo que ja coneixeu el seu blog, i encara que en molts comentaris l'hi diem, no queda de més que donar-li aquí les gràcies pels seus tutorials.
Us deixo el resultat de la meva primera prova, intenteu-ho, segur que us sorprèn com a la meva.
 






 


1 comentari:

  1. Que bonitas!! Muchas gracias por enseñarmelas y acordarte de mi! Estoy subiendo ahora mismo un video con este efecto que me gusta tanto inspirado en el libro de la selva!

    Besotes ;-)

    ResponElimina