dimarts, 21 d’octubre del 2014

Uñas amb inspiració als companys

Ells/elles deuen pensar que realment sóc aquesta Gremlin que sopa totes les nits després de les dotze... encara que normalment no és així, sóc bastant conscient de la meva fama d'ogra rondinaire i malcarada a la feina. Què és el que he sentit dir sobre mi? Sobrada? Prepotent? Què més dóna! En el fons hi ha motius per actuar com actúo, però no dec explicacions a gairebé ningú per molt que em dolguin algunes coses, i quan arribo a casa i puc ser jo, la que no es tan malcarada, la que es preocupa en excés, la que... la que... la que... no sopa després de les dotze perquè a dos quarts d'onze està totalment fregida perquè a les sis li torna a sonar el despertador... aquella que aprofita les estones lliures per pintar ungles, que té la impressora de casa trencada (sí gent! i no tinc ni idea de com arreglar-la!) i a la qual tantes vegades se li queden les ungles amb estampació de llençol... avui s'ha fet un esmaltat dedicat als seus compis, als quals de debò treballen... en el qual cada ungla té un significat... el del dilluns... els dits grossos: ENTER or ESC? que és la meva decisió "d'entro o surto correns?"  
De debò gent, que sou els meus companys, i que com a tals, no tinc mal rotllo amb ningú, al contrari, us defenso i us recolzo en tot i més... encara que hi hagi fallades que no tinguin per on justificar-se... encara que podeu seguir pensant de mi el que vulgueu, qualsevol de les meves actuacions sempre han estat per actuar de barrera impermeable... Però això no ve al cas... Superwoman pot amb tot!
Aquí us deixo les meves ungles de tarda de diumenge a l'espera d'una altra caòtica setmana










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada