dimarts, 28 d’octubre del 2014

Tot i que a les fotos no es capti el 100% del color de les meves ungles

Aquest color serà el que utilitzi com a base per halloween... és un color tardorenc preciós, estic totalment enamorada, de la col·lecció de "Hello Autumn" (02 meet my pumpkin) de Essence, encara que no ho he utilitzat sense top coat per veure l'efecte de canvi de color amb el fred i la calor, suposo que igual aviat ho faig. No acostumo a dir què colors utilitzo, aquest simplement em té encantada... i encara que fa ja dies que ho tinc, li dono les gràcies, com sempre, a les meves noies de Bodybell de Baricentre per tenir-me al dia gens més entrar per la porta de l'establiment ;-P
M'encanta anar a comprar allà, i no em donen comissió, no són familiars meus, no les conec de fora de la tenda... però caps d'aquesta botiga: aquestes noies fan una labor genial.
Bé, al que anava, que em despisto. Encara que l'estampat que pretenia en la meva ment era alguna cosa diferent, no em desagrada, em recorda a les estovalles del pícnic de la tarda de la castanyada... perquè no ens enganyem... Halloween no deixa de ser una altra cosa que el que sempre hem celebrat com la castanyada, i encara que sense monstres sí que teníem una dosi de fantasmes.
De moment us deixo el disseny de les estovalles.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada