dijous, 31 de juliol del 2014

Ungles geomètriques fluor

Els colors fluor són els reis d'aquest estiu tot i que no totes som tan atrevides com per portar-los, causen admiració entre les més joves.
Ahir em vaig fer amb les miniatures de la col·lecció Neon de Opi  gràcies a aquestes grans noies de Bodybell Baricentro i que em tenen al dia sobre tot el que arriba en esmalts cada vegada que va passar per la seva botiga. De veritat: GRÀCIES, sou fantàstiques.
Al arribar a casa vaig voler fer una proba de colors, i tal vegada em vaig passar de "neó" al menys per la meva feina no puc portar les ungles tan cridaneres, així que esperaré a les vacances per repetir l'experiència, i mentre, el neó es convertirà en un complement de manicures.


Al treure les cintilles em vaig portar la decepció que el blanc s'havia embrutat... no m'havia passat mai abans, així que finalment amb tot m'he tret el disseny amb només un dia de portar-ho.
A vosaltres us ha passat algun cop? Us agraden els colors neó?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada