divendres, 2 de maig del 2014

Ungles primavera romàntica

Primer disculparme per les fotos que son prou dolentes... i l'estat de les meves mans que també era descuidat. Haig d'aprendre a fer les fotos tot just després de la manicura... i no després de rentar plats sense posar-me ni tan sols crema.
El problema és que m'inspiro de nit, i al tractar de fer les fotos, la única que vaig aconseguir fa ser la del dit gros... 
Si us fixeu no he aplicat un top coat normal, el producte que he aplicat es diferent del que acostumo a aplicar en mi mateixa, però té el seu què... i us explicaré com "l'hauria d'haver aplicat" cosa que no vaig fer...
A una altre entrada ja us vaig fer referència a aquest Polish Sealer que torna els nostres dissenys en semipermanents.  
En aquest cas el meu problema va ser la PACIÈNCIA... Sempre tinc aquest problema quan em faig les ungles de nit i vull anar al llit. Abans d'aplicar aquest Polish Sealer l'esmalt ha d'estar SEC, com us dic jo no vaig esperar ni dos minuts... el primer error va ser estampar les flors amb l'esmalt de base humit... no s'ha de fer MAI, perquè tenim el perill que es facin arrugues a l'esmalt... i si, a més a més, després tampoc esperes a que tot estigui sec per aplicar el Polish Sealer, el resultatat es que les arruguetes PERDUREN!!! com podeu veure a l'ungla del meu dit gros.
Tot i així estic encantada perque des del divendres passat, avui estem a dijous, la meva manicura està intacta.
Tinc altres esmalts de capa final lluent per a manicures de gel però no funcionen igual amb una manicura bàsica (es a dir, que no sigui de gel). 
Una avantatge que he vist fa poc es que es pot fer servir amb la làmpara UV i amb la aquesta làmpara de LED que m'ha donat una coneguda que no la feia servir, i que es molt més ràpida i transportable. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada