dijous, 3 d’abril del 2014

I Essence 2014 va arribar a la ciutat (per fi!)

Reconec que no soc una persona que es compra grans marques d'esmats, i tot i que Essence és una marca low cost, he de dir que en qüestions de Nail Art compleix totes les meves expectatives fent-ho tot més assequible.
A aquest post us ensenyaré el que "ha caigut pel meu aniversari" aprofitant el descompte del 10% que Bodybell em va enviar per la "data en qüestió"

Les meves compres d'Essence:
- Top Coat magnètic
- Esmalt "Colour and Go" 174 purple sugar
- Esmalt "Colour and Go" 182 hello rosy (efecte sorra)
- Esmalt "Nail Candies" 01 Oh lolly lollypop
- Esmalt "Nail Candies" 05 sugar pie, honey bunch
- Esmalt "Special Topper" 19 bird of paradise
- Esmalt Nail Art freestyle & tip painter 09 Miysterious Black
- Iman de Nail art 06 sweet heart
- Esponja per corrector de la colecció "Bloom me up!" 01 chaising lacy 
Les meves compres de Debby:
-  Esmalt GelPlay 07
-  Esmalt GelPlay 27

Si fos el cap de les noies de Bodybell els hi pujaria el sou. Vaig comprar aquests esmalts de Debby precissament perque la dependenta portava el verd decorat amb un stamping daurat i glitter... em vaig enarmorar les seves ungles!! i la majoria de cosetes d'Essence van caure per l'entusiasme de la dependenta que em va anar ensenyant lo maco que era tot... i us aseguro que cauran mes cosetes després de la seva demostració: vull tot l'estand!
Com en moltes compres, va haver una sorpresa i una decepció: la sorpresa va ser per "Gel Nail Corrector" que, tot i que no l'he fet servir amb gel, ha resutat ser mol útil. Jo ja tenia un d'aquestes característiques per fer les ungles de gel, però no m'acabava d'agradar i ara he descobert el motiu: era massa llarg. Aquest d'Essence té la llargada perfecta i em resulta més pràctic. Estic encantada: puc corretgir fàcilment l'esmalt que surt de l'ungla.
La decepció han estat els dos esmalts de "Nail Candies", en teoria i en el pot, un es de color rosa i l'altre lilós, però a la pràctica són iguals, la diferència es pot notar sutilment quan portes tres capes... També em va decebre el fet que el pinzell no és l'habitual dels esmalts "Colour and Go" actuals, sinò un pinzell normal, que tot i que es pot fer servir perfectament, no me l'esperava així.
La meva sorpresa
La meva decepció
En general estic contenta amb les meves noves adquisicions: aviat us ensenyarñe com els he estrenat.
Què us agrada més dels productes nous d'Essence? Què penseu dels esmalts de Debby?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada