dijous, 24 d’abril del 2014

Gràcies a IH-Studio

Fa un temps vaig participar a un concurs d' IH-Studio, botiga on line de productes i cursos. Es sortejava un curs on-line relacionat amb el món de les ungles, ho podéu recordar al meu post i...
HE GUANYAT! 

Em fa moltíssima il·lusió perquè és la primera vegada que guanyo alguna cosa relacionada amb la meva afició, i em brinda una bona oportunitat per aprendre.
Els cursos que entraven en concurs són
:
He decidit fer el curs de Tècnic d'Ungles de Gel Avançat. He de dir que ja havia fet previament altres cursos (per exemple un bàsic d'Ungles de Gel, Acrigel i Acrílic, o un d'Esmaltat Semipermanent) He escollit aquest perquè les ungles de gel és una tècnica que a la gent acostuma a  demandar bastant, i tot i que haig de reconèixer que m'agrada més el resultat de l'acrílic, el Gel permet fer més creacions amb un menor esforç.

Ja anireu veient els meus avanços al blog.

Gràcies IH Studio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada