dissabte, 5 d’abril del 2014

Deliciosos pastissos

Potser pel meu recent aniversari en el que els meus pares em van fer un pastis artesanal totalment decorat per ells, amb tot l'amor del món, la meva ment tenia molt present aquestes imatges:















Així que per extranya que pugui ser l'associació d'idees, amb ganes d'estrenar les meves darreres compres, la manicura va sortir així:


Esmalt Essence "Colour and Go" 174 purple sugar
+
Esmalt Essence "Special Topper" 19 bird of paradise

(sempre amb la meva base de calci de China Glaze i el meu Top Coat de Seche Vite)








 Aquesta va ser la versió ràpida i simple que després va desencadenar una altre idea: 



Esmalt "Nail Candies" 01 Oh lolly lollypop
Esmalt gris 392 de Flomar
+ 
Esmale "Special Topper" 19 bird of paradis
Pulpurina fina de colorins 






He de dir que clar, tanta capa porta una miqueta de temps, primer vaig aplicar la base de calci, després dues capes del "01 Oh lolly lollypop" per seguir amb el Special topper, després la part gris d'aquesta mena de francesa en v v resaltada amb la purpurina... i per finalitzar una capa de top coat. Amb esta manicura vaig poder disfrutar i relaxar-me sincerament.
Tenir temps i fer-me una decoració en condicions... em resulta un dels pasatemps individuals més gratificants que pogueu imaginar...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada