dijous, 10 d’abril del 2014

Bundle Monster: estrenant plaques...

Ja sé que totes teniu un munt de plaques... jo no tenia tantes... fins ara!
Només arribar-me la col·lecció "2011 Collections FULL SET - 25 Nail Plate" que encara que sigui del 2011 m'encanta, em vaig posar a provar-les, amb la decepció que no estampen tan ben com jo esperava.
Heu llegit bé... decepció. Les meves primeres plaques van ser Konad i suposo que em vaig acostumar a elles, perquè res més em resulta perfecte en l'estampat. Totes les crítiques que he vist pels blogs són que les plaques Bundle Monster van molt bé, però a mi no m'han resultat gens fàcils, la veritat.
Sempre utilitzo l'estampador de Konad i una rasqueta de plàstic, però en aquest cas, i després de moltes proves, vaig haver d'utilitzar la meva imitació del tampó de Mou You i una targeta. Així funcionen "raonablement bé".
Bé, per començar i una mica falta d'idees malgrat les 25 plaques que m'havien decebut una miqueta, aquesta va ser la manicura que vaig fer.
Haig de dir que les proves d'estampació originals les vaig fer amb esmalts de Konad, però que pel meu manicura vaig utilitzar un dels Yes Love del tap color coure. No tinc el nom perquè es va esborrar en un accident amb acetona... :-(
La base és el "152 give me nude, baby!" d'Essence.


També sé que sempre dic que no m'agraden molt les decoracions en 3D, però en aquesta ocasió ho vaig provar. Les decoracions no s'haguessin caigut si no haguessin estat el meu entreteniment del dia, i és que no puc resistir la temptació... l'endemà van acabar totes en el pot dels clips de l'oficina


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada