diumenge, 23 de febrer del 2014

Una nit amb estels

Ahir vaig veure que els dies es comencen a allargar, i la meva imaginació va anar a parar a les nits d'estiu, en concret a la nit de la pluja de les Perseides a una platja...
M'havia d'arreglar les ungles... i va sortir això.
Aquestes ungles les veig una mica atrevides per al dia a dia, però per sortir a un lloc informal una nit, poden ser originals. Si fossin per sortir realment, li afegiria un Top Coat de la marca Essence: "Dark in the night" per tal que brillesin a l'entrar en els bars musicals o discoteques, però com simplement es una prova, no li he afegit.

Aquí us deixo tot el que he fet servir.
Incondicional del Top Coat de Seche Vitte: seca molt ràpid, té una consistència en gel, i les manicures m'aguanten molt més.
La base "Nail Strengthener" de China Glaze m'ha donat molt bon resultat, no tant per endurir com pel creixement de les ungles.
Els esmaltes "Quick Dry" de Kiko Cosmetics sequen molt ràpid: no en 60 segons tal com ens diuen totes les marques, però si el suficientment ràpid com perquè en tingui uns quants al meu poder.
Easy Paris... no tinc cap queixa tot i que es de la botiga xinesa del barri.
Nail Art d'Essence es tot una serie de top coats que creen efectes molt originals i atrevits, en aquest cas és el que a les ungles es veu verd, però que és totalment hologràfic des d'un blau elèctric passant per turquesa i arribant al verd que veieu. No és un dels meus preferits però en aquest cas ha estat el que m'agradava per crear estels
D'esquerra a dreta he anant aplicant una capa de cadascún per crear aquesta nit molt estrellada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada