diumenge, 2 de març del 2014

Els meus semipermanents


Els esmalts semipermanents no són la panacea... però valen la pena.

Aclareixo aquest concepte: jo pensava que a tots ens duraven més les manicures... i llavors va aparèixer en escena la meva amiga i veïna, el treball de la qual li obliga a treballar amb uns productes que al contacte amb el gel ho desintegren... no ho eliminen... literalment desapareix... És un gran repte pel qual no he trobat solució.

Per a la resta de persones que no utilitzem uns productes tan agressius (i perillosos) en el nostre dia a dia, l'esmaltat semipermanent és una gran opció.

En començar a buscar conèixer els esmalts semipermanents em vaig submergir en Ebay per trobar alguna cosa a l'abast de la meva mà (mai millor dit), així que em vaig decidir per un esmalt per manicura francesa de la marca "Bluesky"...

http://www.academiaihstudio.info/Com suposo que moltes de vosaltres, vaig mirar i mirar vídeos de youtube... vaig fer proves... Però vaig decidir que si volia fer les coses bé m'havia d'informar d'altres formes.
A l'adquisició d'aquests esmalts li va seguir un curs d'Ungles de Gel, Acrílic i Acrigel... Pel qual haig de donar les gràcies a
Iolanda d'IHStudio que em va prestar una gran ajuda i va aportar coneixements extres davant les meves preguntes durant el curs: sincerament GRÀCIES!

En aquestes estava jo, jugant amb les meves ungles... quan vaig passar per una perfumeria i allí estava! un esmalt color coral que em va enamorar... Era semipermanent, així que ni curta ni mandrosa ho vaig comprar... evidentment amb el seu primer, la seva base i top... M'han ensenyat que barrejar diverses marques no dóna un bon resultat final en la majoria dels casos. En aquesta ocasió era el to coral de
Sensationails.. Em va agradar el resultat i vaig adquirir un parell de tons més.
http://www.academiaihstudio.info/categoria-producto/productos-unas-gel/manicura-permanente/Però després de tota aquesta despesa vaig descobrir alguna cosa que realment era "L'ESMALT SEMIPERMANENT DEFINITIU" almenys pel meu: El Gel Polish Sealer, de la casa Chic Nails i que vaig adquirir a través de la botiga on.line de la meva profe:  IHStudio . El concepte aleshores era nou, ara, després que Essence tragués el seu "Gel Nails at Home" ja no ho és tant. Qualsevol esmalt es pot convertir en semipermanent aplicant Gel Polish Sealer com a top coat (entenguem "qualsevol esmalt" no com els esmalts dels basars xinesos, sinó aquells que ja ens comencen a donar una certa qualitat malgrat ser low cost, com poden ser Essence, Kiko, Astor, etc...).

Després de provar el "Gel Nails at Home" jo em continuo quedant amb el meu
Gel Polish Sealer (del com ja gairebé he gastat el pot sencer de 14 ml). Una de les diferències que trobada és que és més líquid que el Top Coat d’Essence... cosa que a la meva personalment m'agrada per ser més còmoda l'aplicació i perquè no encongeix com ho fa el d’Essence per les vores, deixant segellades les meves manicures sense canviar el seu disseny.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada