dimarts, 18 de març del 2014

El moment de relax: la manicura

Crec que tothom, en major o menor mesura, tenim una via d'escapament, la meva des de fa temps es el nail art per diverses qüestions:
1. m'obliga a estar concentrada
2. es creatiu, estimula la meva imaginació (tot i que la majoria de coses que faig després no són publicables)
3. és un moment que em dedico a mi mateixa

Vaig crear el blog només amb la intenció que algunes de les potencials clientes poguessin veure els exemples de manicures i em deixessin fer quelcom més que una simple francesa, però a mesura que escric m'adono que potser el blog és també és alguna cosa més:
- una forma d'obrir-me al món
- un repte continuat per crear més dissenys
Què són per vosaltres els vostres blogs? us passa com a mi que a la vegada que aneu creant els vostres nail art esteu pensant en com serà la vostra publicació?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada