dissabte, 22 de març del 2014

Denim primavera

Aquesta manicura ha estat tota una aspiració, ja que el meu pols amb l'esquerra no és massa bo i pretenia fer les decoracions a mà alçada.
No ha sortit del tot desastrosa.
Volia alguna cosa primaveral, i havia comprat un esmalt de Deliplus, que malgrat haver llegit tot el negatiu d'ell, que és cert (el pinzell no és còmode, es distribueix malament el color sobre l'ungla, etc), no m'ha decebut notablement. Crec que tinc només tres o quatre esmalts de Deliplus, marca que no m'acaba de convèncer quant a esmalts.
El color és preciós, encara que amb el top coat mat canvia una mica.





Després de la meva manicura, no em vaig poder resistir a fer un anell relacionat amb ella. Mai abans havia fet cap, però en una oferta vaig veure aquests anells d'Essence i vaig pensar a comprar un per si m'inspirava algun dia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada