dissabte, 29 de març del 2014

Cupcake Nail Lacquer by Kiko Cosmetics

L'altre dia passejant per Badalona, em vaig parar al Kiko del carrer del Mar. Encara que ja algunes bloggers han parlat d'aquesta col·lecció, volia veure-la en persona per poder dir què em semblaven.
Ells en el seu web diuen que són "esmalts multicolor amb grànuls en relleu". Els esmalts Sugar Nail del passat any han deixat pas a aquests, que, amb colors pastís, combinen tons o diferents colors en els seus relleus.
Em recorden mont a la colecció "Roughles" de Nicòle by Opi, tot i que aquests només els he vist a través de la seva  web. Ja us he dit en alguna ocasió que a mi m'encanten aquests esmalts per quan jo mateixa tinc pressa encara que no els hi oferiria a la majoria de clientes perquè en segellar-los amb un top coat, perquè duressin més, perden part del seu encant i realment si tens poca cura amb les teves mans en un parell de dies ja apareix alguna imperfecció.
Per a mi els colors d'aquesta col·lecció que m'han encantat són... pràcticament tots! i com Kiko ens té tan mal acostumades a treure ofertes, ara per ara em quedo solament amb un molt ponible fins i tot per anar a la feina el "649 Apricot"
A continuació us deixo les fotos que he tret de la seva web


Amb quin us quedeu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada