dilluns, 10 de març del 2014

Cuidats d'ungles

Sempre és bàsic una cura acurada, la qual cosa no vol dir que hagi de portar-nos massa temps ni que hàgim de gastar massa.

Després d'unes setmanes amb ungles de gel, necessito revitalitzar una mica la meva ungla.
Just després de retirar el gel, és quan més manyagues li he donat a la ungla.

Alguna cosa que al meu em funciona és fer un masatge ungla i cutícula amb la crema de de keratina per al pèl. Aprofito la que tingui en aquest moment per al pèl.
Després faig servier una crema d'Essence que van descatalogar la passada tardor, però això no es res dolent: a partir del 03/03/14 començarem


a trobar a Espanya els nous productes d’aquesta marca low cost, que aquesta vegada venen amb millores en els seus productes de tractament d’ungles i rostre Amb la crema d’Essence a les puntes dels dits (cuticula, ungla i sota la part lliure de l’ungla) gairebé sense filtrar o aplicant un primer cop filtrant amb un massatge i un segon cop sense filtrar i amb la crema de mans (actualment també d’Essence Gel Nails at Home) em poso uns guants de cotó... i així estic o bé l’estona de veure una pel·lícula o bé la nit quan ho faig abans de dormir. Després d’això aprofito per retirar la cutícula amb un palet. 
Després faig servir  un producte sense acetona per treure el pintaungles, en aquest cas per treure el greix que hagi pogut quedar a l'ungla.





              Què faig servir com a base? 
                       

Aplico la base d’Essie, una miqueta més d'oli en les cutícules... i així es queda durant almenys un dia. Dir que la base "grow stronger" només la faig servir en aquestes ocasions, es a dir, després de castigar l'ungla. Poso dues capes i les imperfeccions que hagi pogut deixar la retirada del gel queden dissimulades sense necessitat d'esmalt.
L'endemà trec la base d’Essie, i faig servir una llima de 4 costats per igualar i donar lluentor a la ungla, sense insistir massa en el llimat, ja que a pesar que les meves ungles són bastant sofertes, tampoc és qüestió de castigar-les excessivament. I torno a aplicar la base i l'oli de cutícules.


El tercer dia després de la retirada de les ungles de gel, ja procedeixo a esmaltar-les normalment.
Sempre utilitzo base, cosa que encara que para les que usualment esteu interessades en tema de manicures sembli una ximpleria remarcar, per les que no estan massa acostumades: la base és alguna cosa prescindible...
Les bases que acostumo a utilitzar són:

o bé en èpoques en que canvio molt sovint d'esmalt faig servir una de les marques denominades "low cost" en comètica: Kiko, dient que a mi també em donen un bon resultat.


Ni que dir que no realitzo tot aquest procés cada vegada que m'esmalto les ungles... sinó que és el meu "imprescindible" després d'una època d'ungles de gel o bé de tant en tant em faig una tarda de regal a la meva mateixa.
Les "tardes de regal" són alguna cosa així com una desconnexió per acaronar-me... Omplo la banyera amb aigua calentona i molta escuma, poso música relax, encens i començament un ritual d'utilització de tots els productes de bellesa que he anat acumulant... requereix el seu temps... però és un temps dedicat a la meva mateixa que no canviaria per gens al món.

Prenc consciència del meu cos, de l'edat que vaig tenint, de les meves necessitats més fisiològiques, com per exemple: que haig de beure més aigua!.

Us recomano sincerament que tracteu de prendre-us una tarda per a vosaltres... ajuda molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada