dijous, 20 de febrer del 2014

Coneixent noves marques: VVShine

Intentant estar al dia dels productes i tendències de *nail *art (o com ho criden les meves amigues: els *dibujitos de les ungles), he trobat una nova marca *VVShine. La marca en si és nova, la qual cosa no és nou és l'empresa a la qual pertany: Vera *Valenti, creada en els anys 80 i amb una trajectòria basada en la qualitat dels seus productes de cosmètica així com en una àmplia varietat.
Què ens aportarà la nova marca?
VVShine aportarà noves, exclusives i originals idees a les quals ja existeixen en altres famílies del variat catàleg de productes de l'empresa. La cosmètica decorativa és una tendència en augment, i confiant en aquesta empresa, estic segura que VVShine no ens defraudarà.

 
Jo m'apuntaria a totes les opcions... i encara que la Disc *Fluo o la *Dark *and *Brignt no són massa el meu estil, crec que pot quedar molt divertides ara que ve el bon temps.
 

No hi ha empresa de cosmètica que no aposti pels tractaments, i VVShine no ha de ser menysEstic desitjant tenir l'oportunitat de veure "in situ" les seves noves ofertes per això m'he apuntat al sorteig de productes VVShine organitzat a través de la web http://www.nailistas.com : Bol de 30 esmalts d'ungles VVShine / Un color per a cada dia del mes.

 

**Imatges extretes de la web http://www.vvshine.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada