divendres, 14 de febrer del 2014

Bases Peel-Off


Les bases "Peel- Off" s'apliquen com una base normal... i estreuen com si fossin enganxines
Avantatges:

- Si la marca es bona, o com a mínim fiable, no fan malbé les ungles naturals. Al treure l’esmalt no s’aixeca la protecció natural que té la capa superior de l’ungla i al no fer servir cap líquit, no reseca l’ungla ni la cutícula


- Es pot segellar l'esmalt amb acabat semipermanent retirant-ho fàcilment

Desavantatge:

- Pel meu parer, el major desavantatge és que en qualsevol moment tinc la temptació d'anar aixecant l'esmalt i a les poques hores del primer dia d'esmaltat igual ja no tinc esmalt... Amb la qual cosa em resulta una perduda de temps l'esmaltat amb decoració.

Cadascú opinarà diferent, però, per oferir-ho a algú en un servei em sembla alguna cosa que té poc sentit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada