dimarts, 25 de març del 2014

Astor Fashion Studios


 

L'altre dia vaig plegar tard del treball i no sabia què sopar, així que vaig passar per Carrefour que era el que quedava obert per la zona, i algú molt espavilat havia col·locat uns esmalts fora de la secció corresponent. La meva ment diu "no compris més esmalts" i després tinc aquesta altra part que diu "són només 1'99 €" "mira quina colors" "tens les ungles despintades i no tens RES amb el que pintarteles"...
Total que va guanyar aquest petit dimoni dolent i em vaig portar (només un) amb mi a casa: el color "261 royal bronze" de la col·lecció duochrome: Royal Barroque.
Bé, a pesar que era tarda, vaig estrenar el meu esmalt (i per sort, o per Seche Vite, no se'm van quedar enganxades als llençols)
Vaaaaaa, confesseu... quantes vegades us heu aixecat amb els llençols marcats en les ungles? Segur que alguna que una altra... no sóc l'única, oi?
Amb la càmera del telèfon (que és la que tinc) la qualitat de les fotos nocturnes no va ser molt bona i no es poden apreciar els canvis de color que fa aquesta preciositat.
Com a base vaig utilitzar l'esmalt de Astor Fashion Studios i per decorar el núm. 08 de la col·lecció Prêt á porter de Deborah Milano.



Les fotos no fan justicia als colors

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada