dilluns, 24 de març del 2014

Assecat: ràpid?

En aquesta entrada us parlaré del que jo he provat com a "assecat ràpid":

 
 

Amb cap dels dos d'Essence he notat una excessiva diferència al que triguen normalment els esmalts... tal vegada no sé utilitzar-los o no tinc suficient paciència






Amb aquest spray de Kiko Cosmetics (Nail Polish Fixer) si que aprecio una mínima diferència, però tampoc gens espectacular.


Amb el "Fast Freeze Quick Dry" de China Glaze, tal vegada sí que sigui amb el qual major diferència he notat, encara que realment la sensació que em deixa de "oli" en les ungles no farà que torni a repetir producte...

La meva conclusió és que qualsevol d'aquests productes em donen un resultat similar al que em dóna el posar els dits dins d'aigua amb glaçons o amb aigua freda de l'aixeta... cosa que sens dubte és molt més econòmica.

En el cas de manicures per a clients, sens dubte opto pel Nail Polish Fixer, que encara que no les seca tan ràpid, sí que té una aroma més agradable i accelera lleugerament el procés. Deixant un millor acabat.
També una opció que utilitzo és que mentre una i l'altra mà es van fent, utilitzo un assecador d'ungles, que per res és alguna cosa nou (ho tenia la meva tieta, i jo recordo haver-ho vist també per la meva casa quan ni tan sols em pintava les ungles)
Deixant de banda el tema "top coat", utilitzeu algun sistema per agilitzar l'assecat de les vostres manicures?
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada